Lets Make Thinx Better
info@thinx.gr 2310.638.030

Helpdesk

Το πρώτο στάδιο υποστήριξης των πελατών αποτελεί το Help Desk. Κύριος στόχος η άμεση ανταπόκριση στο αίτημα του πελάτη και η προσπάθεια επίλυσης του αιτήματος μέσω τηλεφώνου ή με τη χρήση ειδικών συστημάτων τηλεδιάγνωσης και τηλευποστήριξης.

Η εισερχόμενη επικοινωνία διευκολύνεται από κατάλληλο λογισμικό CRM , η οποία έχει εγκατασταθεί  και υποστηρίζει όλη τη λειτουργία των Τεχνικών Υπηρεσιών της  «ΛΥΣΕΙΣ ΙΚΕ»

Σε περίπτωση αδυναμίας επίλυσης του αιτήματος από το προσωπικό του Help Desk, το αίτημα μεταβιβάζεται στο εξωτερικό Service, όπου γίνεται ο κατάλληλος χρονοπρογραμματισμός επίσκεψης τεχνικού στον χώρο του πελάτη ή μεταφορά του εξοπλισμού στην εταιρία για επισκευή.

Η Τεχνική Υπηρεσία λειτουργεί αυτοματοποιημένα με την χρήση ειδικού λογισμικού σε περιβάλλον Intranet. Η καταχώρηση όλων των περιστατικών και αιτημάτων παρέχει την δυνατότητα άμεσης εξαγωγής στατιστικών στοιχείων για τον εγκατεστημένο εξοπλισμό κάθε πελάτη.